Енергетики відновлюють роботу зі зняття показів електролічильників

“Фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі відновлюють роботу щодо фіксації показів електролічильників у мешканців. Контрольні дані лічильника допомагають у коректному нарахуванні спожитої електроенергії, щоб клієнти отримували точні рахунки від постачальників. Роботи на Дніпропетровщині планується розпочати з 18 квітня”, – йдеться у офіційному пресрелізі компанії. 

Війна в Україні змусила багатьох мешканців області покинути свої будинки, і вони не можуть передати фактичні покази лічильників. Через це компанія проводить розрахунок середніх показань згідно із щомісячним споживанням, що не завжди коректно. Тому фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі з 18 квітня відновили зняття контрольних показів у клієнтів. Це дозволить перевірити точність роботи приладів обліку та звірити показники для коректного нарахування спожитої енергії.

  • Безпосередньо в будинки та квартири контролери не заходитимуть. Роботи виконуватимуться виключно за лічильниками, розташованими у міжповерхових щитових, щитових на сходових клітках та опорах ліній електропередач (для приватного сектора). Без дзвінків у квартири та будинки.

Як зрозуміти, що це працівник компанії?

  • Фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі здійснюють зняття контрольних показів лічильника виключно за наявності посвідчення працівника компанії. На першу вимогу він має пред’явити його клієнту.
  • Техніки будуть одягнені у спецодяг із нанесеними логотипами ДТЕК.
  • Фахівці оглядають лише лічильник, не пропонують жодних інших послуг та не приймають плату від клієнтів.
  • Під час робіт працівник може заносити дані у смартфон або паперовий носій.

Компанія просить жителів області не перешкоджати роботі співробітників ДТЕК Дніпровські електромережі та надавати їм доступ до лічильників.

З початку війни ремонтні бригади ДТЕК Дніпровські електромережі переведені в аварійно-відновлювальний режим роботи та готові оперативно повертати світло під час відключень. У разі пошкоджень через бойові дії працівники мають спеціальні інструкції щодо роботи в кризових ситуаціях та забезпечені всім необхідним для відновлення роботи обладнання.

Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Фахівці компанії готові приймати звернення клієнтів та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: соцмережі, кол-центр +38 (056/066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497, чат-боти Viber та  Telegram та Viber-канал інформування «ДТЕК info ДНЕМ».

ТОП-10 питань про роботу електромереж в умовах воєнного стану

 

 

 

 

Залишити коментар